دختران ایران!
دختران ایران!
به نام خداوندگار
گام هایت را آهسته بردار بانوی اصیل. چنان میدرخشی در میان دشت ها، لاله ها واژگونند از آن تو. چنان روییدنی از گام هایت پیداست که خاک مشتی بیش نیست. چشمه ها جوشانند و دریا مواج.همانند امواج چادرت در باد!
دوست دارم به گوش جهانیان برسانم دختران میهنم ظریفند نه ضعیف . آنقدر ظریف و وجیه که ملکات آفاق در برابرشان سر تعظیم فرود می آوردند و آنقدر قوی و شجاع که عقاب از گام های استوارشان هراسان است.آسمان هم حکم پرواز عقابان را گرفت. بال های بهشتی ات عجیب به بال های عقابان طعنه میزند.
خورشید در حیرت انوار ساطع از سیمای توست! و لایسنس نود ۳۲ ماه ، همچون رنگیست که قطره ای از زیبایی در تو دمیده است.
تورا من دوست میدارم. به وسیمی پرتوهای خورشید، به طراوت شمشاد به اصیلی فروَهَر….
قدم بردار که گام هایت ستودنیست. جهان به اصالت تو می بالد. اصالتی از جنس درخت زیتون، همانقدر وجیح، همانقدر پاک و صلح دوست و همانقدر قدرتمند که ریشه های تنومندش خاک را به چنگال کشیده اند. سرزمیت به غایت ریشه هایش کهن است. از تاریخ بپرس!
قدم هایت را مطمئن تر بردار، تو دختر ایرانی.
چنان پایدار و توانمندی که سروان همیشه سبز به رسم تکریم در سرزمینت سر به تعظیم اند. دستانت برای خلق وسیمی و داد به جهان آمده اند. چنان در میان جهانیان درخشی که هما به اقبالت غبطه خواهد خورد.
گام های خرامانت اصالت را فریاد میکشند و عطر چادرت نجابت را!
گل حرفی زپاکی و رعنایی در محضرت نخواهد داشت! غرش طوفان و دریا در برابر اراده آهنین تو انحنا دارند. لبخندت به زیبایی بهار است دختر ایران. تو بخند که آواز خندیدنت به نوای قناری میارزد. لبخندت امید به فرداست. فردای ایران! تو میخندی و ایرانت به لبخند تو مینازد.
گذر کن از همه دنیا ، تا بیابی آن اصالت را ، او اینجاست، ایرانت…!
مطالب از سراسر وب
مطالب مشابه
خط شکن (سیزدهم تا شانزدهم)
خط شکن (سیزدهم تا شانزدهم) روز سیزدهم (رقابت فلاکت) تقریبا همه ما در یک نقطه یا برهههایی از زندگیمان این احساس را داشتهایم که در بدترین حالت زندگیخود که از قضا...چگونه باور ساخته می شود؟
چگونه باور ساخته می شود؟ چگونه باور ساخته میشود؟ ذهن، روایت و معماری معنا در بهار سال ۱۸۴۸، در روستای هایدزویل در ایالت نیویورک، دو خواهر نوجوان به نامهای مارگارت و...در محضر خداوند متعال
در محضر خداوند متعال در محضر خداوند متعال **حضور و آرامش** ناراحتید؟ احساس دلتنگی میکنید؟ من فقط به اندازهی یک دعا با شما فاصله دارم؛ با من حرف بزنید… خدا در...اتاق بینهایت (بخش۱)
اتاق بینهایت (بخش۱) دخترک بار دیگر چشمهایش را بست و زیر لب همین چند جمله را نجوا کرد: ((چشمهایم را بستم شاید طور دیگری در خواب دیده باشم گوشهایم را شستم...فرشته ای که نبود
فرشته ای که نبود پشتِ بالهای سپیدش، سیاهیِ عمیقی نفس می کشید. خنده اش صدای نفرت داشت. دلش بزرگ بود ، آنقدر بزرگ که سالها زباله دانِ دروغ، ریا و خودخواهی...پربازدیدترین مطالب
- هفته
- ماه
- کل
برچسب ها
- بیدل دهلوی (11)
- اشعار صائب تبریزی (10)
- شعر وحشی بافقی (8)
- مولانا (23)
- عبید زاکانی (8)
- سیمین بهبهانی (7)
- شعر (10)
- سعدی (25)
- اشعار سعدی (20)
- عشق (13)
- وحشی بافقی (13)
- اشعار (7)
- اشعار وحشی بافقی (10)
- صائب تبریزی (10)
- شهریار (52)
- اشعار سیمین بهبهانی (7)
- شعر سعدی (16)
- شعر شهریار (11)
- اشعار شهریار (10)
- شعر صائب تبریزی (10)
دیدگاهها بسته شدهاند.